Angel

Angel

środa, 25 listopada 2015

Sukienka na święta/sylwester/ randkę

Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Od razu wiedziałam, że to jest sukienka dla mnie. Skromna, elegancka, idealna na chłodne wieczory i do założenia na każdą okazję. Nie jestem fanką sukienek, ale jak każda kobieta, czasem lubię założyć coś w czym poczuję się kobieco, ładnie, sexi ;-) Żeby zadowolić moje gusta zwłaszcza jeśli mowa o sukienkach muszą spełniać pewne kryteria. Przede wszystkim uwielbiam rękawki 3/4, sukienki z wysokim stanem i rozkloszowane ku dołowi. Ta prezentuję się naprawdę uroczo i stylowo. Zresztą oceńcie sami :-)


Sukienka solidna.
Z tyłu zapinana na sówka
Długość rękawka 3/4
Kołnierz typ: Oneck
Materiał: mieszanka bawełny
Długość: Midi
koszt: ok 60 zł






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz