Angel

Angel

środa, 25 listopada 2015

kobiece auta/ samochód dla kobiety

Jako przyszły kierowca zmagam się z dylematem jakie auto powinnam kupić, jakie będzie odpowiednie dla mnie i nie drogie w utrzymaniu a jednocześnie stylowe, eleganckie po prostu ładne :-)
Serce mi podpowiada Alfa Romeo, jednak rozum krzyczy, czy będzie Cie stać na jego utrzymanie?!
Więc nasuwa się myśl Nissan Micra w którym dużo jeździłam i wiem, że jest to auto dopasowane do mnie.
Przede wszystkim widoczność w nim nie jest ograniczona, dobrze się prowadzi a samochód jest nie duży i ładny.
Pewnie nie jedna z was ma podobny dylemat, dlatego szperając w necie zrobiłam listę samochodów najbardziej kobiecych lubianych i kupowanych.
Zapraszam do mini prezentacji ;-)


1. Fiat 500
Opis samochodu: http://www.autocentrum.pl/fiat/500/
2. Mini Cooper

3. Volvo C 30


4. Suzuki Swift


5. Citroen C3


6. Volkswagen New Beetle



7. Nissan Micra


8. Alfa Romeo Giulietta



9. Renault Clio


10. Ford Fiesta



11. Honda Civic




12. Toyota Yaris


13. Toyota Aygo


14. Mazda 2



15. Peugeot 208




źródło: http://www.autocentrum.pl/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz