Angel

Angel

niedziela, 29 listopada 2015

Jak szybko schudnąć/ Głodówka/ How quickly lose weight/ starvation diet

Potrzebujecie szybko stracić z 2-3 kg? mam na to wypróbowany sposób.
Głodówka! Kiedyś przeczytałam artykuł na temat diet. Tam znalazłam opis jednodniowej głodówki, dzięki której możecie stracić 2-3 kg.
Jak to działa? To nie jest skomplikowane!

  • Dzień przed zaplanowaną głodówką postarajcie się swój ostatni posiłek zjeść najpóźniej ok 17-18. 
  • Przed pójściem spać wypijcie kefir.
  • W dzień głodówki nic nie jedźcie i pijcie dużo wody przynajmniej z 3 litry.
Dzień po głodówce możecie sprawdzić swoją wagę, efekty będą widoczne ;-)
Pamiętajcie aby dzień po głodówce, nie przejadać się aby wasz siłek nie poszedł na marne.
Dzięki głodówce jest to dobry start aby zacząć dietę przy której chcecie stracić więcej kilogramów.
A także oczyszczacie swój organizm z toksyn.

Jako ciekawostkę opowiem wam moją przygodę z głodówką.
Byłam bardzo zdesperowana aby schudnąć... ma się ku temu różne powody a mój był spowodowany wielkim zauroczeniem. Po przeczytaniu artykułu o sposobie schudnięcia 2 kg w jeden dzień, szybko się podjęłam wyzwania. Trzy pierwsze próby były nie wypałem, gdyż nie jest tak łatwo nie jeść cały dzień.
Za czwartym razem udało się. Straciłam 2,5 kg dzięki jedno dniowej głodówce. 
Mój entuzjazm był tak wielki, że postanowiłam spróbować jeszcze raz...
W rezultacie z jedno dniowej głodówki zrobiła się pięciodniowa.
Całe pięć dni żyłam tylko na wodzie. Efekt? 7,5 kg mniej w 5 dni.
Musze przyznać, iż się opłaciło, aczkolwiek chodziłam osłabiona i zmęczona. 
Dlatego nie polecam 5 dniowej katorgi, jest to niebezpieczne dla zdrowia!
Za to na jedno dniową głodówkę możecie sobie pozwolić :-)

Powodzenia i wytrwałości!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz